23
февраль
2022
Ерекше балаларға дәріс беру процессі
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға дәріс беретін қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі пәні мұғалімдері өз сабақтарында
білім беру процесінің негізгі дидактикалық қағидаларын, оның ішінде бала дамуының қажетті жағдайы ретіндегі оқытудың түзетуге бағыттылығы қағидасын сақтай отырып көрнекі-әрекеттік негізде ұйымдастырады, баланың қабылдауы, сөйлеу тілі мен қарым-қатынасы, ойлау, есте сақтау, эмоциялар, ынта және басқа да психологиялық-физиологиялық дамуына ықпал ететін заттық-тәжірибелік әрекетті пайдаланады. Балаларға тіл үйретуде сапалы білім алуға мүмкіндік беретін қажетті білім ортасы мен жағдайларды жасауға тырысып, коммуникативтік, тілдік құзыреттері қалыптастыру үшін ұстаздар тарапынан күрделі терминдер мен түсініктер қысқарту арқылы жүзеге асырылып, бағдарламадағы негізгі мағлұматтар сараланып беріліп отырады.
білім беру процесінің негізгі дидактикалық қағидаларын, оның ішінде бала дамуының қажетті жағдайы ретіндегі оқытудың түзетуге бағыттылығы қағидасын сақтай отырып көрнекі-әрекеттік негізде ұйымдастырады, баланың қабылдауы, сөйлеу тілі мен қарым-қатынасы, ойлау, есте сақтау, эмоциялар, ынта және басқа да психологиялық-физиологиялық дамуына ықпал ететін заттық-тәжірибелік әрекетті пайдаланады. Балаларға тіл үйретуде сапалы білім алуға мүмкіндік беретін қажетті білім ортасы мен жағдайларды жасауға тырысып, коммуникативтік, тілдік құзыреттері қалыптастыру үшін ұстаздар тарапынан күрделі терминдер мен түсініктер қысқарту арқылы жүзеге асырылып, бағдарламадағы негізгі мағлұматтар сараланып беріліп отырады.