«Қалыптастырушы бағалау үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасын жақсартады ма?»
1.Коучинг-сабақ.Тақырыбы:«Қалыптастырушы бағалау үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасын жақсартады ма?»
2. І кезең- өзара түсіністік орнату,сабақ мақсаттарын айқындау үшін назарды шоғырландыру .
1) «Атом-молекула» әдісі арқылы топқа бөлінді.
2) Сабақтың мазмұнын түсіну үшін: «Қалыптастырушы бағалаудың қандай түрлерін білесіз?» , «Неліктен жұмыстарды бағалау қиын», «Сабақта бағалаудың қандай түрлерін қолданасыз?» деген сауалдарға жауап берді. 3. ІІ кезең-Ойлануға және талқылауға «Ой бөліс, жинақта» әдісін пайдаланып мұғалімдер өз ойларымен бөлісті.
4.ІІІ кезең- Нақты дағдылардыдамытуға арналған тәжірибе жүзіндегі жаттығулар.Бірін-бірі ойын жалғастырып жинақтау үшін «Әткеншек» әдісі пайдаланылды.1-топқа «Белсенді әдіс- тәсілдер көмегімен қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі» және 2- топқа «Бағалау критерийлері бойынша жұмыстарды өзара бағалауды ұйымдастыру» тапсырмалары берілді.
5.ІV кезең- Сабақ бойынша бағалау үшін кері байланыс «Екі жұлдыз,бір тілек»