Протокол Родительского собрания №2
Иван Трубицын атындағы №17 жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы
ата-аналар жиналысының хаттамасы № 2
Күні: 12 қараша 2021 жыл (ZOOM пішімі)
Қатысушылар: 100 ата-ана
Жиналыс төрайымы: Тлеубердиева Г.Е.
Мектептің қамқоршылық кеңесінің төрағасы: Зарипов М.С.
Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Абдекова М.М.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Ярных Ю.М.
Директордың құқықтық тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Шидакова Л.А.
Мектеп инспекторы: Оспанбеков Е.А.
Мектеп психологтары: Ойшиева Г.Д., Тотаева
Мектеп социологтары: Рахметова Ф.Т., Мырзахметова Г.Г.
Күн тәртібі:
1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Патриотқа лайық өз елінің азаматы, тәуелсіз Қазақстан. (Баяндамашы: тарих мұғалімі Тұрсынов Ж.Е.)
2. Бұзақылық мәселесінің өзектілігі және кәмелетке толмағандар арасындағы кибербуллинг (қорлау, жала жабу).(Баяндамашы: мектеп психологы Ойшиева Г.Д.)
3. Адам өмірінің құндылығы. Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу. (Баяндамашы: мектеп психологы Тотаева Л.Қ.)
Тыңдаған:
Ата-аналар жиналысын мектеп директоры Г.Е.Тлеубердиева ашып, ата-аналарды жиналыстың күн тәртібімен таныстырып, сонымен қатар қаралатын тақырыптардың өзектілігіне тоқталды.Бірінші сұрақ бойынша тарих пәнінің мұғалімі Ж.Е.Тұрсынов Қазақстандық патриотизм және азаматтық туралы баяндамасымен қазақстандық патриотизм әрбір азаматтың өз Отанының тағдыры, қауіпсіздігі және болашағы үшін саналы жауапкершілігі екенін атап өтті. Ұлтына, дініне, салт-дәстүріне, тарихы мен мәдениетіне қарамастан барлық отандастарға саналы түрде құрмет көрсету. Мемлекеттік тілге, мемлекеттік рәміздерге құрмет. Туған жерге деген сүйіспеншілік, Қазақстанды барша азаматтардың біртұтас Отаны ретінде тану.
Екінші сұрақ бойынша мектеп психологы Г.Д. Ойшиева сөз алып, ата-аналарға қорқыту мен кибербуллингтің бүгінгі күннің кең тараған және жаппай проблемасы екенін айтып, психологиялық зорлық-зомбылықтың осы түріне жасөспірімдер жиі ұшырайтынын атап өтті. Қорқытуды әдетте қорлау, деп түсінеді. Бұл бір адамның немесе бірнеше адамдардың басқа адамға физикалық, моральдық немесе психологиялық шабуыл жасауы, оны қорқытуы зорлық-зомбылық түрі. Зорлық-зомбылық өзін қорғай алмайтын адамның үстінен орын алады, ал агрессия адамның қорқытуға, ренжітуге деген ұмтылысы болады. Ақпараттық технологиялар мен басқа да коммуникация құралдарының дамуымен қорқыту шынайы өмірден интернетке ауысып, кибербуллинг деп аталады. Бір түймені басу қорлаушы хабарламаны алушылардың үлкен санына бірден жетуі үшін жеткілікті. Заманауй зерттеулерге сәйкес, кибербуллинг құрбандары көбінесе шынайы өмірде қорқытылатын балалар. Психолог Ойшиева Г.Д. ата-аналарды қорқыту мен кибербуллинг жағдайларының алдын алу үшін бірлесіп әрекет етуге шақырды, өйткені бұл мәселе бүкіл қоғам үшін өзекті, балалардың қатыгездігі қоғамға қатыгездіктің пайда болуана әкеледі.
Үшінші сұрақ бойынша «Адам өмірінің құндылығы. Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу» атты мектеп психологы Л.К.Тотаева баланың толыққанды тұлға болып қалыптасуына отбасы басты әсер ететінін және көп нәрсе ата-ананың дұрыс мінез-құлқына байланысты екенін атап өтті. Жасөспірімдердің өз-өзіне қол жұмсау мәселесі қазіргі кездегі барлық мәселелердің ішіндегі ең өзектісі болып табылады және қазіргі қоғамды алаңдатпай қоймайды. Өз-өзіне қол жұмсау мәселесі әсіресе психологиялық және эмоционалдық тұрғыдан осал топ ретінде кәмелетке толмағандар арасында өткір. Психолог ата-аналарға жасөспірім мен ересектер үшін ұсақ-түйек болып көрінетін нәрселердің бәрі жаһандық мәселе екенін түсініп, қабылдауға тиіс екенін, сондай ақ отбасының өз-өзіне қол жұмсау фактілерінің алдын алуда үлкен рөл атқаруы қажет екенін түсініп, қабылдауға шақырды. Жасөспірімнің бұл жағдайдан шығудың жолы жоқ деп ойлауының алдын алу – үлкендердің міндеті екенін атап айтты. Сөз соңында психолог Тотаева Л.К. ата-аналарға: «Ата-аналардың педагогикалық мәдениеті неғұрлым жоғары болса, соғұрлым балаларыңызға жалпы адамзаттық және адамгершілік құндылықтарды сіңіре алсаңыз, балаларыңыз девиантты мінез-құлықтың әртүрлі формаларынан мағынаны аз іздейді».
Шешімі:
1.1-11 сынып жетекшілері оқушылардың бойында қазақстандық патриотизм мен азаматтық сезімді қалыптастыру мақсатында сыныптың ата-аналар жиналысы мен тәрбие сағаттарын өткізілсін.
2 Сынып жетекшілері кәмелетке толмағандар арасындағы қорқыту мен кибербуллингтің, суицидтік мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмысты күшейтілсін.